flageng

Säljutbildning kundservice

Om kursen

Det här kursinnehållet har bidragit till att två kundserviceavdelningar har fått utmärkelsen ”årets callcenter”.

Vi anpassar utbildningen för er kundservice och för era kursdeltagare.

Kursinnehåll

Merförsäljning – från klagomål till merförsäljning
Tidsplanering – stressa mindre och få mer gjort
Kundtyper – hantera olika typer av kunder
Aktivt lyssnande – ställ frågor och lyssna för att få fram rätt information
Argumentationsteknik – en modell för argumentation
Invändningshantering - bemöt invändningar med respekt och frågor
Avslutsteknik - vilka avslutstekniker finns och hur använder man dem utan att bli en krängare

Metod och omfattning
Vi anpassar kursen efter era behov, vi brukar kombinera klassrum med coachning, webinars, e-learning och gamification. Vi skapar ett s.k. High Performance Learning Path.

Vad händer efter utbildningen
Om ni vill så kan ni fortsätta med gamification för att förstärka positiva beteenden.

Kursmål
Efter utbildningen ska deltagarna kunna hantera inkommande kundsamtal med hög servicegrad och skapa merförsäljning utifrån kundens behov.

För vem
För kundservice och kundservicechefer.

Förkunskaper
Utbildningen anpassas efter era förkunskaper.

Lärare
Peter Moberg. Läs mer om Peter under Om Bisevo.

Plats
Vi genomför utbildningen i era lokaler, på valfri kursgård eller i våra lokaler i Kista.

Pris
Våra utbildningar anpassas per företag, kontakta oss för offert och mer information.

Nöjdare kunder och ökad försäljning, låter det intressant? Hör av dig till oss så berättar vi mer!

Bisevo Logo
Kontakta oss

Kistagången 12
164 40 Kista
Tel. 08-121 31 61
Email: info@bisevo.se