Våra kunder





































Mätbara resultat
Bisevo gamification plattformen/appen ger mätbara resultat:



Referenser
Se en kort film om hur våra kunder använder gamification
Klicka på länken för att se film om hur Mellanskog använder sig av gamification:
Se vad några kursdeltagare från Midroc säger
MOELVEN
Malin Gangnor | Regionchef
”GameChanger appen gör att de beteenden vi lärt oss under utbildningen lever kvar”

MIDROC
Brenton Bate | Utbildare
”Med gamification är det väldigt lätt att se vilket resultat som uppnås i produktionen”

LUCTRA
Jessika Wahlberg | Brand Ambassador
”Jag har en tydligare process i mitt sälj idag, efter att ha använt appen under ett par månader”

AFRY
Roger Emericsson | Gruppchef
”Jag gillade appen med saker som är viktiga att tänka på före under och efter ett kundmöte”

Hjälp Hemma

Svensk Fastighetsförmedling

Moelven Modus


ECOLAB

AFRY

BillerudKorsnäs
Sonja Pohjanen | HR-Business Partner
”Vi valde Bisevo för att utveckla vår internationella säljkår i behovsanalys och förhandlingsteknik. Utbildningen som var både djupgående och effektiv har gett våra anställda praktiska verktyg som de omgående börjat använda i sina säljprocesser. Utbildaren Niclas Rasmusson har med en engagerad och professionell utlärningsteknik fått deltagarna att utvecklas i sina säljroller”.
Metalock Engineering Sweden AB
Johan Lundgren | VD
"Bisevo har fått våra tekniker och projektledare att förstå hur säljprocessen fungerar." ”Genom en anpassad utbildning där vi har mycket praktik och workshops skiljer sig denna utbildning från en traditionell säljutbildning, där man ofta sitter och lyssnar på en massa teori och när kursen är slut återgår kursdeltagarna till samma rutiner som man hade tidigare. För att ändra sina vanor/rutiner måste man öva praktisk, tex genom mötesbokning, kundmöten mm. Det har Stefan verkligen lyckats med i vår grupp genom att skapa ett genuint förtroende genom att återspegla sin egen resa. Därför rekommenderar jag dig att använda Bisevo om du vill att teorin ska bli handling i din organisation”
ÅF
Stefan Cartling | Regional Manager Buildings ÅF
"En grupp chefer är nu diplomerade i Bisevos säljcoachprogram. Vi kan se en tydlig koppling mellan coachingen och en säljökning."
Compello
Magnus Ernolf | VD
”För oss har Bisevo utvecklat en säljstrategi och ett förslag till en säljorganisation.
Vi kan se att vår säljprocess har blivit kortare och säljkostnaden är lägre. Vi är mycket nöjda.”
ATTENDIT
Kurt Scherl | Systemsäljare
"Bisevos säljcoaching har hjälpt mig att öka nykundsbearbetning med 160%"
Sensys Traffic AB
Magnus Ferlander | VP sales
"Jag gillade hur Bisevo intervjuade ledning och säljare inför säljkonferensen, hur man identifierade våra framgångsfaktorer och hur man sen förankrade relevanta förbättringsprocesser. Vi kommer fortsätta vårt samarbete med Bisevo".
Midroc Project Management AB
Stefan Kronman | VD
"För oss har Bisevo gjort en säljanalys och varit delaktiga i skapandet av vår säljstrategi samt genomfört affärsmannaskapsutbildning för 25 av våra chefer. Bisevo har löst komplexa frågeställningar kring hur vi ökar vår försäljning på både nya och befintliga kunder. Stefan Hallberg har på ett mycket proffsigt sätt guidat oss genom både analys och utbildning. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Bisevo!"
OP5 AB
Magnus Källkvist | Sales Director
"Bisevo har utbildat våra säljare i mötesbokning, behovsanalys och avslut och våra tekniker i affärsmannaskap. Bisevo blandar teori och praktik på ett sätt som ger en bra R.O.I. Vid avslutsträningen sålde vi för över 2 MSEK och vid mötesbokarträningen bokade vi 4 möten per säljare”
Actic
Gustav Hellgren | Säljansvarig Mälardalen
"Utbildningen var extremt lärorik och jag personligen tar med mig mycket från dagarna.
Mötesbokardelen var nästan för bra för att vara sann, vilken utdelning".
Solid Park
Björn Hildestrand | VD
"Bisevo har tillsammans med oss utvecklat en säljprocess med instegsprodukter. Definierat vår säljprofil och lönemodell samt genomfört flera säljutbildningar. Bisevo har också med stort engagemang deltagit i förankringen av säljmetoden i övriga organisationen, vilket var viktigt för oss”