Granitor Electro stärker sina kundrelationer med hjälp av gamification och utbildning

Vår kund Granitor Electro är ett el- och teknikföretag som arbetar med utveckling av entreprenad och servicetjänster inom bygg, fastighet och industri. De har en omfattande och växande serviceverksamhet och ett viktigt mål är att få fler långsiktiga kundrelationer. Utmaning Granitor Electro har relationskunder och ansvarsfulla affärer i alla led är avgörande för den långsiktiga […]

Granitor Electro stärker sina kundrelationer med hjälp av gamification och utbildning Läs mer »

OBM och gamification

I snart ett kvarts sekel har jag hjälpt organisationer och individer att lösa problem i arbetslivet. Oftast i form av utbildningsdagar, av två skäl. Dels är det vad man är van vid att köpa och dels behövs det ofta en kompetenshöjning då den omedvetna inkompetensen kring hur man hanterar människor är stor. Det är inget konstigt i sig, har du någonsin under din skoltid lärt dig hur man arbetar med andra människor? Tänk på hur många timmar skolan lagt ner på att lära dig svenska, matte och annat och jämför det med hur mycket lektionstid du fick i ämnet samarbete med andra människor.

OBM och gamification Läs mer »

Rulla till toppen